close

  

Share my life, take me for what i am
完成我,分享我的存活
Cause i'll never change all my colours for you
因為我從不改變對你的顏色
Take my love, i'll never ask for too much
我不求多,請帶我的愛遠走
Just all that you are and everything that you do
只因那一切是你,和你的所有

I don't really need to look very much further
我真的不需要,看到太多
I don't want to have to go where you don't follow
我哪也不想去,若你沒跟著
I won't hold it back again, this passion inside
我不願回到原點,熱情仍舊
Can't run from myself
已無法再往前
There's nowhere to hide
我無處可躲
(your love i'll remember forever)
你的愛,我永遠記得
Don't make me close one more door
別再叫我關上,任何一道鎖

I don't wanna hurt anymore
我不想受傷更多
Stay in my arms if you dare
求你挽住我的手
Or must i imagine you there
或者我得幻想你那麼做
Don't walk away from me...
求你別遠走…
I have nothing, nothing, nothing
我已一無所有,一無所有
If i don't have you, you, you, you.
如果你離開我

You see through, right to the heart of me
你的眼,用力刺穿我的胸口
You break down my walls with the strength of you love
你的愛,狠狠擊碎我的保護膜

I never knew 
我從不知道
Love like I known it's with you 
你的愛是不是
Will the memories survive? 
還有記憶殘留?
One I can hold on to 
我唯一能緊握…

********************************************************
聽到他們唱這首歌...心揪了一下!!!
不...請你們記住!!
你們還擁有我們對你們的支持.....
不管遇到了什麼障礙....我們會陪你們一起度過!!
直到世界毀滅的那一天....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Amanda 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()